Kalliopi Chioti
Chief Marketing and ESG Officer
Temenos AG
Chief Marketing and ESG Officer
Temenos AG
Kalliopi Chioti is the Chief Marketing and ESG Officer at Temenos AG, a technology company, based in Geneva, with 7,000 employees in 60 offices in 39 countries.
Based in Temenos Athens office since 2016, Kalliopi is responsible for the Temenos global diversity and ESG agenda, having embedded ESG into its corporate strategy, product offering and value chain, helping Temenos clients become smart, sustainable and inclusive organizations.
With 20+ years of professional experience in sustainability, compliance, public policy, and marketing, she has worked for international organizations such as Temenos, Vodafone, and Coca-Cola including World Bank, Harvard, JFK Library and Foundation.
She holds a MA, Planning and Social Policy from Harvard University and a Master’s in Corporate Communications from Boston University.
Kalliopi strongly believes that digital transformation and sustainability can go hand in hand. She continuously promotes the urgency for collaboration along the entire value chain, to achieve the triple bottom line: people, planet and profit, through articles and global events like COP27, WorldEconomicForum and Sibos2023: to drive sustainable digital transformation within the banking sector by leveraging the benefits of cloud/SaaS and AI technology to address climate-related challenges, as technology has a leading role in the transition to a low carbon economy.
She has driven change, witnessing the transformative impact of aligning business goals with sustainability objectives, leading to financial success and positive social/environmental impact. Temenos is leading in terms of ESG performance and is included in the DowJonesSustainabilityIndex, FTSE4Goodindex, BloombergGenderEqualityIndex, and received top ESG ratings from MSCI, ISS, Ecovadis, Sustainalytics and CDP.
Kalliopi is also responsible for end-to-end marketing, demand generation, global brand and corporate communications, driving business growth, since 2022.
Her ability to foster innovation, challenge conventional thinking and forge partnerships with different stakeholders showcases her visionary approach and her dedication to making a significant impact in the technology sector.
Η Καλλιόπη Χιώτη εργάζεται ως Chief Marketing και ESG Officer στην Temenos, κορυφαία εταιρία τεχνολογίας με έδρα τη Γενεύη και 7,000 εργαζόμενους σε 60 γραφεία σε 39 χώρες.
Με έδρα το γραφείο της Temenos στο Μαρούσι, από το 2016, είναι υπεύθυνη για τη διεθνή ESG & Diversity στρατηγική, έχοντας ενσωματώσει το ESG στην εταιρική στρατηγική, τα προϊόντα και την εφοδιαστική αλυσίδα της εταιρίας παγκοσμίως. Με αυτόν τον τρόπο, βοηθά τους πελάτες της εταιρίας, τράπεζες και χρηματο-οικονομικούς οργανισμούς παγκοσμίως, να γίνουν βιώσιμοι και ανταγωνιστικοί.
Με 20+ χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας στη χάραξη στρατηγικής για τη βιωσιμότητα, την εταιρική πολιτική και συμμόρφωση, και στο μάρκετινγκ, έχει εργαστεί σε διεθνείς οργανισμούς όπως Temenos, Vodafone, Coca-Cola, Παγκόσμια Τράπεζα, Harvard και Ίδρυμα JFK Library.
Κατέχει μεταπτυχιακό στη Διοίκηση, Σχεδιασμό και Κοινωνική Πολιτική από το Harvard University και Μάρκετινγκ & Εταιρική Επικοινωνία από το Boston University.
Πιστεύει ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός και η βιωσιμότητα είναι αλληλένδετα. Προωθεί την συνεργασία μεταξύ εταιριών, φορέων και κυβερνήσεων μέσω άρθρων και παγκόσμιων συναντήσεων, όπως το COP27, για τον ψηφιακό μετασχηματισμό στον τραπεζικό τομέα, αξιοποιώντας τα οφέλη των cloud/SaaS και AI για την αντιμετώπιση προκλήσεων που σχετίζονται με το κλίμα, καθώς η τεχνολογία πρωταγωνιστεί στη μετάβαση σε μια οικονομία χαμηλών εκπομπών άνθρακα.
Η εκτεταμένη εμπειρία της στον στρατηγικό σχεδιασμό και διαχείριση αλλαγής έχει συμβάλλει καθοριστικά στην μακροπρόθεσμη ανάπτυξη και εμπορική επιτυχία της Temenos στον τομέα ESG, έχοντας ενσωματώσει στόχους βιωσιμότητας στους επιχειρηματικούς στόχους της. Η Temenos περιλαμβάνεται στους Δείκτες Βιώσιμης Ανάπτυξης DowJonesSustainabilityIndex, BloombergGenderEqualityIndex, MSCI, κ.α. επιτυγχάνοντας κορυφαίες βαθμολογίες στον κλάδο εταιριών λογισμικού.
Από το 2022, είναι υπεύθυνη και για το B2B marketing και την εταιρική επικοινωνία, στηρίζοντας την επιχειρηματική ανάπτυξη/στρατηγική της Temenos παγκοσμίως.
Η ικανότητά της να προάγει την καινοτομία και να προωθεί συνεργασίες με ενδιαφερόμενα μέρη, αναδεικνύει την πρωτοποριακή προσέγγισή της στην προώθηση και ανάπτυξη του ESG/CSR στον τομέα της τεχνολογίας.