Meet the Finalists 2023

Foteini Bampanara

Foteini Bampanara

Communications & Engagement (C&E) Head, Greece, South, East, Central Europe & Russia (SERCE) C&E Lead
Novartis Hellas

Foteini Bampanara is the Head of Communication & Engagement for Novartis Hellas and Communication & Engagement (C&E) Lead for Novartis in the Southern, Eastern & Central European Region (SERCE) based in Athens.
Amidst challenging times at the corporate and country level, with a global and local financial crisis, a global unprecedented pandemic and climate change crisis, she transformed the company’s CSR strategy from a number of ad-hoc marginal initiatives to a cross-functional and key element of its business strategy and governance. Through her role, she supported a unified, clearly defined and robust CSR strategy, consisting of substantial social initiatives addressing major societal issues, deriving from the company’ purpose.
In the strictly regulated environment of the pharmaceutical industry, it is with agility and resilience that she managed to foster trust with the company’s key stakeholders and strengthen its extroversion. She enhanced the understanding of the company’s objectives and initiatives in supporting the Greek Health system, in providing access and support to patients and caregivers, but also in its overall contribution to Greek society, economy, and environment.
As a result, Novartis ranks in the highest position regarding CR image in syndicated market research (for innovative medicines companies). Furthermore, a number of important distinctions and awards, in recent years, have highlighted the company’s health, societal, environmental and economic footprint and have proven its overall positive impact.

 

Η Φωτεινή Μπαμπανάρα είναι Head of Communication & Engagement της Novartis Hellas και Communication & Engagement (C&E) Lead της Novartis στην περιοχή της Νότιας, Ανατολικής και Κεντρικής Ευρώπης (SERCE) με έδρα την Αθήνα.
Εν μέσω δύσκολων καιρών σε εταιρικό και εθνικό επίπεδο, με μια παγκόσμια και τοπική οικονομική κρίση, μια πρωτοφανή παγκόσμια πανδημία και την κρίση της κλιματικής αλλαγής, μετασχημάτισε τη στρατηγική ΕΚΕ της εταιρείας από μια σειρά μεμονωμένων δράσεων σε έναν θεμελιώδη και κεντρικό πυλώνα της επιχειρηματικής στρατηγικής και διακυβέρνησής της. Μέσω του ρόλου της, υποστήριξε τη δέσμευση σε μια ενιαία, σαφώς καθορισμένη και ισχυρή στρατηγική ΕΚΕ, αποτελούμενη από ουσιαστικές κοινωνικές πρωτοβουλίες για την αντιμετώπιση σημαντικών κοινωνικών ζητημάτων, που απορρέουν από τον σκοπό της εταιρείας.
Στο ιδιαίτερα απαιτητικό περιβάλλον του φαρμακευτικού κλάδου που λειτουργεί με συγκεκριμένους κανονισμούς, κατάφερε με ευελιξία και ανθεκτικότητα να δημιουργήσει σχέσεις εμπιστοσύνης με τα βασικά ενδιαφερόμενα μέρη της εταιρείας και να ενισχύσει την εξωστρέφειά της. Ενίσχυσε τον βαθμό κατανόησης των στόχων και πρωτοβουλιών της εταιρείας για την υποστήριξη του ελληνικού συστήματος υγείας, για την πρόσβαση και υποστήριξη ασθενών και φροντιστών, αλλά και για τη συνολική συνεισφορά του οργανισμού στην ελληνική κοινωνία, οικονομία, και το περιβάλλον.
Ως αποτέλεσμα, η Novartis καταλαμβάνει την υψηλότερη θέση αναφορικά με την εικόνα της στον τομέα της Εταιρικής Υπευθυνότητας, σύμφωνα με την κλαδική έρευνα αγοράς (για καινοτόμες φαρμακευτικές εταιρείες). Επιπλέον, πολλές σημαντικές διακρίσεις και βραβεία τα τελευταία χρόνια, έχουν αναδείξει τη συνεισφορά της εταιρείας στην υγεία, την κοινωνία, το περιβάλλον και την οικονομία, αποδεικνύοντας το συνολικό θετικό αποτύπωμά της.