Meet the Finalists 2023

Varvara Skourti

Varvara Skourti

Head of Marketing
Pet City

Varvara Skourti holds a career that spans over 25 years and has demonstrated a specialized focus in B2C and B2B domains.
As Head of Marketing at Pet City Group, within the last 14 months has demonstrated a significant change in the company’s footprint. Not only through the business activities but also through the socially responsible practices that the company has initiated. Specifically, the transformation of public opinion in the animal welfare community as Pet City is actively supported by 11 Opinion Makers of the animal welfare organizations, has made over 100 pet adoptions through its activities, and has built an “Act Pawsitive” volunteer community that continues to grow. Pet City is evolving into an institutional entity that promotes animal welfare, takes initiatives that support the State and Society, and is evolving and growing with the addition of new points of sale and therefore new human resources.
From September 2022 to December 2023, there has been an increase in sales of over 20% as a result of the successful omni-channel strategy of the company, the amplification of brand equity and the delivery of unparalleled customer experiences.
Her experience as Head of Marketing at Public-Media Markt as well as her time as Marketing Manager at LENOVO Technology from 2019 to 2021 further attests to her capabilities, where she directed marketing communications across diverse segments and was recognized in the High Potential program in 2021. Not to be overshadowed is her impactful role at SAMSUNG Greece from 2013 to 2019. Here, she not only led pioneering marketing strategies but also masterminded the successful launch of a series of Galaxy and Note products. Varvara’s academic credentials from the I.A.A International Advertising Association, acquired from Eurocenter, serve as a testament to her foundational expertise in the field.

 

 

Η Βαρβάρα Σκούρτη έχει μια τεράστια καριέρα που ξεπερνά τα 25 χρόνια και έχει εξειδικευτεί στους τομείς B2C και B2B. Ως επικεφαλής μάρκετινγκ στην Pet City Group, τους τελευταίους 14 μήνες έχει επιδείξει σημαντική αλλαγή στο αποτύπωμα της εταιρείας. Συγκεκριμένα, τη μεταμόρφωση της κοινής γνώμης στην κοινωνία των φιλόζωων, καθώς η Pet City υποστηρίζεται ενεργά από 11 Opinion Makers των φιλοζωικών οργανώσεων, έχει πραγματοποιήσει πάνω από 100 υιοθεσίες κατοικίδιων μέσω των δραστηριοτήτων της και έχει δημιουργήσει μια κοινότητα εθελοντών “Act Pawsitive” που συνεχίζει να αυξάνεται. Η Pet City εξελίσσεται σε μια θεσμική οντότητα που προωθεί την ευζωία των ζώων, αναλαμβάνει πρωτοβουλίες που στηρίζουν την Πολιτεία και την Κοινωνία και συνεχίζει να αναπτύσσεται και να μεγαλώνει με νέα σημεία πώλησης. Παράλληλα, από τον Σεπτέμβριο του 2022 έως το τέλος Δεκεμβρίου 2023, παρατηρείται αύξηση των πωλήσεων πάνω από 20% ως αποτέλεσμα της επιτυχημένης omni-channel στρατηγικής της εταιρείας, της ενίσχυσης της αξίας του brand και της παροχής απαράμιλλης εμπειρίας στον πελάτη. Η εμπειρία της ως επικεφαλής μάρκετινγκ στην Public-Media Markt, καθώς και η περίοδος που διετέλεσε υπεύθυνη μάρκετινγκ στην LENOVO Technology από το 2019 έως το 2021, πιστοποιούν περαιτέρω τις ικανότητές της, όπου κατεύθυνε την επικοινωνία μάρκετινγκ σε διάφορα τμήματα και αναγνωρίστηκε στο πρόγραμμα High Potential το 2021. Δεν πρέπει να επισκιάζεται ο σημαντικός ρόλος της στη SAMSUNG Ελλάδος από το 2013 έως το 2019. Εκεί, όχι μόνο καθοδήγησε πρωτοποριακές στρατηγικές μάρκετινγκ, αλλά και οργάνωσε την επιτυχημένη κυκλοφορία μιας σειράς προϊόντων Galaxy και Note. Τα ακαδημαϊκά πιστοποιητικά της Βαρβάρας από τη Διεθνή Ένωση Διαφήμισης I.A.A., που απέκτησε από το Eurocenter, αποτελούν απόδειξη της θεμελιώδους τεχνογνωσίας της στον τομέα.