Meet the Sponsors

The Writing Fields – Flex Book

The Writing Fields – Flex Book

[:en][BoothS2OWF]

Welcome to the magic world of note-taking. This is where our fascinating story begins, starting from the day Flexbook was created, a revolutionary innovation in the binding industry that changed the game and leading up to the day it became a brand name with a presence in 35 countries around the world.

But let’s take things from the beginning. We are in Athens in the 60s, where the master of artistic bookbinding Theodoros Chasapakis is passionately active in the field of special editions and handmade books. In 1994 the company passes on to the next generation, Grigoria and Dimitris Chasapakis, who bring in their own new orientation.

After 2 years of research and with decades of experience in the whole range of technologies related to bookbinding, we introduce a new method of bookbinding that offers unique strength and flexibility to books, notebooks, diaries and we give it the name Flexbook.

With a focus on design, innovation and new materials, this method evolves into an international brand which soon gains enthusiastic friends worldwide. Growth is rapid with expansion of the company’s activities across the entire range of note-taking products and corporate gifts. Our unique magical, perspective on writing and note-taking and our focus on ethical entrepreneurship open the door to an audience that sees the world differently.

Today, joining our voice with the voice of people in every corner of the world who are looking for values and not just products, we support the sustainability of the planet with a commitment to contribute with all our strengths to a great change in this direction.[:el]Η εταιρεία «Χασαπάκη – Ημερολογιακή Βιβλιοδετική» ιδρύθηκε στην Αθήνα από τον ειδικό καλλιτέχνη βιβλιοδέτη Θεόδωρο Χασαπάκη και δραστηριοποιείται στο χώρο της παραδοσιακής και καλλιτεχνικής βιβλιοδεσίας από το 1960.

To 1994 η εταιρεία πέρασε στην επόμενη γενιά, τη Γρηγορία και τον Δημήτρη Χασαπάκη, που χωρίς να αφήσουν το χώρο της βιβλιοδεσίας αποφάσισαν να εστιαστούν κυρίως στη δημιουργία επώνυμων προϊόντων που απευθύνονται στην επιχειρηματική αγορά αλλά και στον κάθε άνθρωπο με αγάπη για τα προΐόντα Σημειώσεων.

Με στόχο μια σημαντική στροφή στο μάρκετινγκ και το branding των προϊόντων για μια έξοδο στις διεθνείς αγορές η εταιρεία το 2010 πήρε το πρωτότυπο όνομα «The Writing Fields” που συμβολίζει την απόλυτη εμπειρία της γραφής.

Παράλληλα, μετά από 2 χρόνια έρευνας και με δεκαετίες εμπειρίας σε όλο το φάσμα των τεχνολογιών που αφορούν τη βιβλιοδεσία ο Δημήτρης Χασαπάκης ανακάλυψε μια νέα μέθοδο βιβλιοδεσίας που δίνει μοναδική αντοχή και ευκαμψία σε βιβλία, σημειωματάρια και ημερολόγια και την ονόμασε Flexbook. Με έμφαση στο design και τα νέα υλικά η μέθοδος ήταν τόσο ιδιαίτερη και μοναδική που απέκτησε φανατικούς φίλους στο εξωτερικό μετατρέποντας το Flexbook πολύ γρήγορα σε ένα διεθνές brand. Για να δώσει ώθηση σε αυτή την αυθόρμητη ανάπτυξη η εταιρεία βρίσκεται τώρα στη φάση δημιουργίας ενός παγκόσμιου δικτύου πωλήσεων.

Η ανάπτυξη της The Writing Fields ήταν ραγδαία με αποτέλεσμα να είναι σήμερα μία καθετοποιημένη εκδοτική και βιβλιοδετική μονάδα που τοποθετείται ανάμεσα στις κορυφαίες εταιρείες του κλάδου. Επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον της στο χώρο των προϊόντων σημειώσεων και του επιχειρηματικού δώρου, γνωρίζει σημαντική ανάπτυξη στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Πόσο ωραίο είναι να ξέρεις ότι σήμερα ένας ερασιτέχνης ποιητής στη Νότια Κορέα σου άνοιξε την καρδιά του με ένα ποίημα ή μια γυναίκα στη Νέα Υόρκη σου εκμυστηρεύτηκε τα όνειρά της. Με παρουσία σε 24 χώρες και μερικά από τα καλύτερα καταστήματα του κόσμου, τα προΐόντα Flexbook και TWF προσφέρουν νέα πρωτότυπα χαρακτηριστικά που τα κάνουν μοναδικά και μια μοντέρνα αισθητική που αγαπήθηκε πολύ από αυτούς που εκτιμούν τη μαγεία της παραδοσιακής γραφής.[:]