Meet the Finalists 2023

Marilia Tompra

Marilia Tompra

Country Director, Sephora Greece, LVMH group
SEPHORA

Marilia has held the role of Country Director, Sephora Greece, LVMH group for the past 2 years and 9 months. She was given the challenge to turnaround the business, making it profitable, as well as growing at a pace in line with rest Europe.
In the end of 2022 the challenge had been met and on top all business and commercial targets had been over-exceeded. In 2023 year to date the results are even more stellar with a growth rate of +54%, higher than any other country and any set target.
This growth was achieved despite big turmoil outside and inside the organization. In terms of external context: i) Covid measures until June 2022- customers had to wear masks impacting directly the make-up sales, ii) promo acceleration in the beauty market impacting margin/profit, iii) supply chain issues impacting on-shelf availability, iv) difficult economic macro-environment.
In terms of internal context the company was going through a lot of organizational changes causing upheaval.
Marilia is proud that her team has delivered these results and has become a strong organization that is up to any challenge set by the company. She considers Sephora people to be the most important asset of this organization, and feels privileged to be working with this group.
Before Sephora Greece, Marilia has held the position of Marketing Director for Greece, Turkey, Bulgaria, Cyprus and Romania at Intersport Athletics for 4 years. She started her career in P&G Global headquarters, in Switzerland, and then in Greece, where she remained for 10 years.
She holds a BSc in Economics & Management from Oxford University, and an MSc in Media & Communications from London School of Economics.

 

Η Μαρίλια κατέχει το ρόλο της Country Director, Sephora Greece, LVMH group τα τελευταία 2 χρόνια και 9 μήνες. Της δόθηκε η πρόκληση να κάνει turnaround την επιχείρηση, κάνοντάς την κερδοφόρα, καθώς και να την οδηγήσει σε ανάπτυξη με ρυθμό που συμβαδίζει με την υπόλοιπη Ευρώπη.
Στο τέλος του 2022 ο στόχος είχε ήδη επιτευχθεί και, επιπλέον, όλοι οι επιχειρηματικοί και εμπορικοί στόχοι είχαν γίνει over-exceed. Το 2023, μέχρι σήμερα, τα αποτελέσματα είναι ακόμη πιο θεαματικά με ρυθμό ανάπτυξης +54%, υψηλότερο από οποιαδήποτε άλλη χώρα και από κάθε καθορισμένο στόχο.
Αυτή η ανάπτυξη επιτεύχθηκε παρά τις μεγάλες αναταραχές εκτός και εντός του οργανισμού. Όσον αφορά το εξωτερικό πλαίσιο: i) μέτρα για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού έως τον Ιούνιο του 2022 – οι πελάτες έπρεπε να φορούν μάσκες που επηρεάζουν άμεσα τις πωλήσεις του μακιγιάζ, ii) οι αυξανόμενες εκπτώσεις στην αγορά ομορφιάς για να διατηρηθούν οι πωλήσεις δημιουργούσαν πίεση στην κερδοφορία, iii) προκλήσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα που επηρεάζαν τη διαθεσιμότητα των προιόντων στο ράφι , iv) δύσκολο οικονομικό περιβάλλον.
Όσον αφορά στο εσωτερικό πλαίσιο, η εταιρεία περνούσε από πολλές οργανωτικές αλλαγές.
Η Μαρίλια είναι περήφανη που η ομάδα της έχει καταφέρει αυτά τα αποτελέσματα και που η Sephora Greece έχει γίνει ένας ισχυρός οργανισμός που ανταποκρίνεται σε κάθε πρόκληση που θέτει η θηγατρική εταιρεία. Θεωρεί ότι οι άνθρωποι των Sephora είναι το πιο σημαντικό περιουσιακό στοιχείο αυτού του οργανισμού και νιώθει τυχερή που συνεργάζεται με αυτήν την ομάδα.
Πριν από τα Sephora Greece, η Μαρίλια κατείχε τη θέση της Διευθύντριας Μάρκετινγκ για Ελλάδα, Τουρκία, Βουλγαρία, Κύπρο και Ρουμανία στα Intersport Athletics για 4 χρόνια. Ξεκίνησε την καριέρα της στα κεντρικά γραφεία της P&G Global, στην Ελβετία, και στη συνέχεια στην Ελλάδα, όπου παρέμεινε για 10 χρόνια. Είναι απόφοιτος Economics & Management του Oxford University και απόφοιτος Media & Communications του LSE.