Evi Hatzioannou
Chief Human Resources Officer
National Bank of Greece
Chief Human Resources Officer
National Bank of Greece
National Bank of Greece, a historic organization with deep connections to Greek society, embarked on a Transformation Program in 2018 to adapt to the rapidly changing landscape of the banking industry. With strategic acumen, know-how, determination, passion, and people at the heart of what she does, Evi Hatzioannou, National Bank of Greece CHRO, and her team, played an instrumental role in shifting the Bank towards a more modern, flexible, innovative and even more human-centric organization. The goal was to drive the organization in a new era and engage its people in the vision of becoming the preferred choice for customers, stakeholders and employees. HR developed a strategy to create a modern and inclusive working environment that fostered employee performance, broke down silos, prioritized people, and invested in innovation and technology. Clear mandates were established under pillars such as motivation-performance-compensation, learning-upskilling & reskilling, and people experience and engagement. The focus was on making equitable decisions based on accurate data and insights, while also implementing effective internal structures. The aim was to ensure the success and sustainability of the Transformation Program and become the preferred choice for customers, stakeholders, and employees. This success was the result of collaboration, joint efforts and daily contribution of NBG’s people who work as one to ensure of the Bank’s ongoing growth.
Η Εθνική Τράπεζα, ένας ιστορικός οργανισμός με ουσιαστικούς δεσμούς με την ελληνική κοινωνία, ξεκίνησε ένα φιλόδοξο Πρόγραμμα Μετασχηματισμού το 2018 ώστε να προσαρμοστεί και να ανταποκριθεί επιτυχώς στο ταχέως μεταβαλλόμενο χρηματοπιστωτικό περιβάλλον. Με στρατηγική ματιά, τεχνογνωσία, αποφασιστικότητα, πάθος και τον άνθρωπο πάντα στο επίκεντρο όσων κάνει, η Εύη Χατζηϊωάννου, Γενική Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της Εθνικής Τράπεζας και η ομάδα της, διαδραμάτισαν καθοριστικό ρόλο στο να κατευθυνθεί η Τράπεζα προς μια πιο σύγχρονη, ευέλικτη, καινοτόμο και ακόμα πιο ανθρωποκεντρική δομή. Στόχος ήταν να περάσει η Τράπεζα σε μια νέα εποχή και οι άνθρωποί της να αγκαλιάσουν το όραμα να γίνει Τράπεζα πρώτης επιλογής για τους πελάτες, τους μετόχους και τους εργαζόμενούς της. Η Γενική Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού ανέπτυξε μια στρατηγική για τη δημιουργία ενός σύγχρονου και συμπεριληπτικού εργασιακού περιβάλλοντος που προάγει την απόδοση των εργαζομένων, καταργεί τα σιλό, δίνει προτεραιότητα στους ανθρώπους και επενδύει στην καινοτομία και την τεχνολογία. Διατυπώθηκαν σαφείς στρατηγικές κατευθύνσεις στους πυλώνες: παρακίνηση-απόδοση-ανταμοιβή, μάθηση και αναβάθμιση δεξιοτήτων (upskilling και reskilling), εργασιακή εμπειρία και δέσμευση των ανθρώπων. Ακόμη περισσότερη εμβάθυνση δόθηκε στη λήψη ισότιμων και δίκαιων αποφάσεων, βασισμένων σε ακριβή δεδομένα και κριτήρια, ενώ παράλληλα ενισχύθηκαν οι εσωτερικές δομές ώστε να διασφαλιστεί η επιτυχία και η βιωσιμότητα του μετασχηματισμού. Η επιτυχημένη πορεία του μετασχηματισμού είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας, της ενότητας και της καθημερινής συμβολής των ανθρώπων και των ομάδων του οργανισμού που δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό για την εξέλιξη και την πρόοδο της Εθνικής Τράπεζας.