Meet the Person

Evi Hatzioannou

Evi Hatzioannou

General Manager of Human Resources
National Bank of Greece

The National Bank of Greece, a historic brand with deep connections to Greek society, embarked on a Transformation Scheme in 2018 to adapt to the rapidly changing landscape of the banking industry. With strategic acumen, know-how, determination, passion, and people at the heart of what she does, Evi Hatzioannou, National Bank of Greece General Manager of HR, and her team, played an instrumental role in shifting the Bank towards a more modern, flexible, innovative and even more human-centric organization. The goal was to drive the organization in a new era and engage its people in the vision of becoming the preferred choice for customers, stakeholders and employees. HR General Management developed a strategy to create a modern and inclusive working environment that fostered employee performance, broke down silos, prioritized people, and invested in innovation and technology. Clear mandates were established under pillars such as motivation-performance-compensation, learning-upskilling & reskilling, and people experience and engagement. The focus was on making equitable decisions based on accurate data and insights, while also implementing effective internal structures. The aim was to ensure the success and sustainability of the turnaround and become the preferred choice for customers, stakeholders, and employees. Today, our people have embraced the transformation and all work as one in order to continue this journey of ongoing growth and progress.

 

Η Εθνική Τράπεζα , ένα ιστορικό brand με ουσιαστικούς δεσμούς με την ελληνική κοινωνία, ξεκίνησε ένα φιλόδοξο Πρόγραμμα Μετασχηματισμού το 2018 ώστε να προσαρμοστεί και να ανταποκριθεί επιτυχώς στο ταχέως μεταβαλλόμενο χρηματοπιστωτικό περιβάλλον. Με στρατηγική ματιά, τεχνογνωσία, αποφασιστικότητα, πάθος και τον άνθρωπο πάντα στο επίκεντρο/ στην καρδιά όσων κάνει, η Εύη Χατζηϊωάννου, Γενική Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της Εθνικής Τράπεζας και η ομάδα της, διαδραμάτισαν καθοριστικό ρόλο στο να κατευθυνθεί η Τράπεζα προς μια πιο σύγχρονη, ευέλικτη, καινοτόμο και ακόμα πιο ανθρωποκεντρική δομή. Στόχος ήταν να περάσει η Τράπεζα σε μια νέα εποχή και οι άνθρωποί της να αγκαλιάσουν το όραμα να γίνει Τράπεζα πρώτης επιλογής για τους πελάτες, τους συμμετόχους και τους εργαζόμενούς της. Η Γενική Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού ανέπτυξε μια στρατηγική για τη δημιουργία ενός σύγχρονου και συμπεριληπτικού εργασιακού περιβάλλοντος που προάγει την απόδοση των εργαζομένων, καταργεί τα σιλό, δίνει προτεραιότητα στους ανθρώπους και επενδύει στην καινοτομία και την τεχνολογία. Διατυπώθηκαν σαφείς στρατηγικές κατευθύνσεις στους πυλώνες: παρακίνηση-απόδοση-ανταμοιβή, μάθηση και αναβάθμιση δεξιοτήτων (upskilling και reskilling), εργασιακή εμπειρία και δέσμευση των ανθρώπων. Εστίαση δόθηκε στη λήψη ισότιμων και δίκαιων αποφάσεων, βασισμένων σε ακριβή δεδομένα και στοιχεία, ενώ παράλληλα τέθηκαν σε εφαρμογή αποτελεσματικές εσωτερικές δομές. Ο στόχος ήταν να διασφαλιστεί η επιτυχία και η βιωσιμότητα του μετασχηματισμού. Οι άνθρωποί μας συμμετείχαν και ηγήθηκαν του μετασχηματισμού και σήμερα όλοι εργάζονται ενωμένοι συνεχίζουν αυτό το ταξίδι συνεχούς εξέλιξης και προόδου.